Przedział cenowy
Yamaha LS-36 NT A.R.E. II - gitara akustyczna
Opis produktu:
Gitara przeznaczona zarówno dla grających akordowo, a także dla muzyków grajacych w stylu Fingerstyle. Dobry wybór w tej klasie cenowej. NASZ TYP !
A.R.E (akustyczne wzmocnienie rezonansu)
A.R.E (akustyczne wzmocnienie rezonansu) jest oryginalną technologią obróbki drewna, opatentowaną przez Yamaha.
Proces A. R. E. zapewnia doskonały balans tonalny, poprzez precyzyjną kontrolę temperatury, wilgotności i ciśnienia atmosferycznego oraz właściwości molekularnych drewna. Instrumenty wykonane, przy zastosowaniu tej technologii, gwarantują znacznie bogatsze brzmienie, nacechowane charakterystykami wieloletnich, ogranych instrumentów vintage`owych.
Nowy design użebrowania
Nowo zaprojektowany design usztywnienia konstrukcji gwarantuje mniejszą wysokość żeber oraz ulepsza przenoszenie wibracji z płyty wierzchniej poprzez całą konstrukcję gitary, zapewniając charakterystyczne jasne brzmienie oraz potężniejsze niskie tony.
Wygodny, tradycyjny profil szyjki
Udoskonalony profil szyjki oraz niższa akcja, a także szerszy rozstaw strun gwarantują doskonały komfort gry. Nowy design oferuje lepszy feeling gry na całej długości szyjki.
5-warstwowe szyjki
5-warstwowe szyjki wykonane z mahoniu i palisandru ze spiralnymi główkami oraz podwójny, regulowany pręt czyni szyjki gitar z serii L niezwykle wytrzymałymi i solidnymi. Spójny design szyjki, główki oraz korpusu nadaje potężne i bogate brzmienie.
Korpus LS
Mały korpus typu LS z długą historią związaną z firmą Yamaha. Doskonały balans tonalny oraz potężne brzmienie w korpusie o mniejszych rozmiarach. Jego delikatne brzmienie jest polecane szczególnie gitarzystom preferującym techniki gry palcowania.
Wykończenie Nitrocellulose Lacquer (lakier nitrocelulozowy)
Gitara posiada kilka warstw lakieru nitrocelulozowego na powierzchni korpusu. Zapewnia to świetny wygląd oraz lepsze przenoszenie wibracji drewna, wpływając na bogatsze brzmienie. Lakier nitrocelulozowy stosowany w modelach L56 oraz L36 został odpowiednio dopasowany do gitar, wpływając na możliwie najlepsze podkreślenie tradycyjnego, naturalnego brzmienia drewna.
Seria | L |
---|---|
Kształt pudła rezonansowego | Grand auditorium |
Płyta rezonansowa | Lity świerk Engelmann ARE |
Boki i płyta spodnia | Lity palisander Indyjski |
Podstrunnica | Heban |
Szyjka | Mahoń/palisander, 5-warstwowa |
Menzura | 25 9/16" |
Ilość progów | 20 |
Mostek | Heban |
Klucze | Die-cast Gold (SG-301-Y22) |
Dodatkowe dane | Szerokość siodełka: 44 mm Głębokość pudła rezonansowego: 100/120 mm Znaczniki podstrunnicy: krzyże, gwiazdki Ożyłkowanie: szyjki, podstrunnicy i płyty wierzchniej Brązowa płytka ochronna. Binding z masy perłowej |
Wyposażenie | Twardy futerał Yamaha |
Wykończenie | Półmat |
Kolor | Naturalny |