Kategorie
- Gitara & Bass (50)
- Nagłośnienie (1293)
- Studio (196)
- Instrumenty klawiszowe (3)
- Dj zone (54)
- Instrumenty perkusyjne (6737)
- Instrumenty klasyczne (12)
- Oświetlenie (551)
- Systemy AV (40)
Przedział cenowy
Sontronics DM-1T - mikrofon perkusyjny

Krakowiaków 64A
02-255 Warszawa
www.supersound.pl Napisz email
Opis produktu:
Mikrofon perkusyjny, pojemnościwy DM-1T jest zaprojektowany przez samego Trevora Coley - założyciela i głównego projektanta Sontronics, by jak najlepiej odwzorować charakterystykę tomów (T - tom tom). Zamiast projektować uniwersalny mikforon do bębnów postanowiono zrobić dwa różniące się charakterystyką mikrofony: dla werbla i dla tomów.
Tak jak DM-1B, jest to mikrofon pojemnościowy z tłumikiem 10dB, który radzi sobie z natężeniem dźwięku do 135dB SPL. Został przetestowany pod kątem brzmienia oraz wytrzymałości przez sesyjnych perkusistów i muzyków scenicznych takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys) i Mark Rankin (Friendly Fires, Florence & The Machine).
Mikrofon miał premierę na zimowym NAMM Show w styczniu 2011 roku.
Zastosowanie:
- Nagrywanie / nagłośnienie tomów.
Specyfikacja:
- Typ: perkusyjne
- Układ: pojemnościowy
- Charakterystyka: kardioidalna
- Czułość: 8mV/Pa (-42dB ±1dB) (0dB=1V/Pa dla 1kHz )
- Pasmo przenoszenia: 30Hz - 20kHz
- Szumy własne: 14dB(A)
- Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego (SPL): 135dB (0,5% THD / 1kHz)
- Impedancja: <200Ω
- Zasilanie: phantomowe +48V ±4V
- Złącze: 3-pinowy XLR
OMNI oraz HYPER to dwie kapsuły poszerzające możliwości mikrofonów STC-1 oraz zestawu stereofonicznego STC-1S.
Sontronics OMNI & HYPER – dookólna i hiperkardioidalna kapsuła do mikrofonów STC-1 oraz STC-1S
OMNI oraz HYPER to dwie kapsuły poszerzające możliwości mikrofonów STC-1 oraz zestawu stereofonicznego STC-1S. Domyślnie wspomniane mikrofony są dostarczane z kardioidalną kapsułą, natomiast dzięki kapsułom OMNI oraz HYPER, mikrofony zyskują charakterystykę dookólną oraz hiperkardioidalną. Dzięki temu tak naprawdę, mamy trzy mikrofony zamiast jednego! (lub 6 zamiast dwóch w przypadku pary stereo!)
Dzięki kapsule dookólnej, można swobodnie pozycjonować mikrofon wyżej i dalej od nagrywanego źródła, niż w przypadku kapsuły kardioidalnej. Dzięki temu, STC-1 lub STC-1S stają się świetnymi mikrofonami typu overhead lub ambient.
Z kolei dzięki kapsule hiperkardioidalnej, można pozycjonować mikrofon bliżej źródła i bardziej fokusować je na konkretnym miejscu niż w przypadku tradycyjnej kardioidy.
Użytkownicy wykorzystują te rozwiązania do hi-hatów, gitar akustycznych, smyczków solo, trio, kwartetów czy pianino.
Kapsuły również są pokryte dożywotnią gwarancją Sontronics.
Jeżeli w ciągu 30 dni od zakupu, mikrofon zostanie zarejestrowany na stronie producenta , to klient otrzymuje DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ