

Michał "Dimon" Jastrzębski wybrał monitory odsłuchowe Kali Audio
Michał Jastrzębski, znany też jako "Dimon", to polski perkusista na co dzień grający w crossoverowym zespole Lao Che. Michał do pracy w studiu perkusyjnym wybrał monitory odsłuchowe Kali Audio LP-8 i IN-8. Co zaważyło na podjęciu decyzji? Przede wszystkim wielozadaniowość i dobry stosunek jakości do ceny.
LP-8 i IN-8 używam w domu i studiu perkusyjnym. Wybór padł na markę Kali Audio, gdyż szukałem konkurencyjnej jakości produktu w stosunku do ceny. Potrzebowałem głośników, które będą służyć jako odsłuch "all around"- do przygotowywania kompozycji i bitów, ale także po prostu do słuchania muzyki.
Dzięki funkcji „DIP switch" swobodnie mogłem dopasować korekcję monitorów do pomieszczeń, które nie posiadają profesjonalnej adaptacji akustycznej. W porównaniu z innymi monitorami z tej klasy Kali Audio oferują czytelne brzmienie w pełnym paśmie. Zaletą LP-8 i IN-8 jest to, że mogą zagrać głośno nie tracąc przy tym selektywności. W tej klasie cenowej nie znajdziecie nic lepszego.
Michał „Dimon" Jastrzębski
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/kali-audio-lp8-in8-104035.webp)
Kali Audio LP-8
Falowód wykorzystywany w monitorach Kali Audio serii Lone Pine pozwala usłyszeć detale przestrzenne oraz scenę dźwiękową, która jest znacznie głębsza, niż przestrzeń między samymi głośnikami. Dwuwarstwowy, wielkomembranowy głośnik pozwala uzyskać czyste brzmienie, pozbawione zniekształceń. Obszerny headroom z łatwością dostarczy zakres dynamiczny, który poradzi sobie nawet z głośnymi miksami, gwarantując, że zabrzmią czysto i dokładnie.
Kali Audio IN-8
Współosiowa konstrukcja przetworników MF i HF sprawia, że IN-8 jest akustycznie źródłem punktowym. Poprawia to charakterystykę dyspersji i eliminuje niekontrolowaną propagację poza osią głośnika. Pozwala to na uzyskanie stereofonicznej sceny dźwiękowej, która ma przedstawiać słuchaczowi bardzo realistyczny poziom szczegółowości. Wszystko to sprawia, że IN-8 są bardzo dokładne i wierne, ułatwiając miksowanie, a miksy wykonane na nich, zabrzmią świetnie na każdym systemie.
Czytaj także: Test monitorów studyjnych Kali Audio LP-6