NAMM'19: Palmer z odświeżonym wizerunkiem i nowościami
Strategia popularnej na całym świecie, specjalizującej się w sprzęcie audio marki PALMER została ukierunkowana na nowo, a sama marka poddana liftingowi. W związku z tym podczas NAMM Show 2019 w Los Angeles Adam Hall Group zaprezentuje nowe produkty PALMER, które doskonale wpisują się w odświeżony wizerunek marki. Nowe rozwiązania w zakresie techniki eventowej jeszcze bardziej uwypuklają główną misję producenta, mającą na celu to, aby coraz więcej osób mogło realizować swe twórcze pomysły, wyrażać emocje i dzielić z innymi wyjątkowe chwile.
W przeszłości produkty marki PALMER były podzielone na dwa obszary: PALMER Musical Instruments dla gitarzystów i basistów oraz PALMER Audio Tools dla profesjonalnych techników realizacji dźwięku. Te produkty są cenione zarówno przez muzyków, jak i techników studyjnych za niezakłócony transfer sygnału, który umożliwia użytkownikom uzyskanie pożądanego brzmienia bez zakłóceń. Zasady obowiązujące dla urządzeń techniki analogowej – od efektów po studyjne DI-boxy – muszą mieć też swoje odzwierciedlenie w działaniach związanych z rozwojem technicznym różnych rozwiązań ery cyfrowej. W końcu użytkownicy coraz częściej korzystają z cyfrowych możliwości obróbki dźwięku, a w związku z tym użytkują sprzęty PALMER w coraz bardziej profesjonalny sposób – zarówno w obszarze muzycznym, jak i studyjnym.
Wyraźne zbieżności grup docelowych spowodowały, że zdecydowano się na połączenie obu dotychczasowych obszarów marki PALMER. Ten znaczący i zrozumiały krok w przyszłości będzie miał swoje odbicie również w opracowanym na nowo i uszczuplonym portfolio produktów.
PALMER - jedna filozofia, jedna marka
Lifting marki będzie widoczny w całościowej koncepcji wizualnej wszystkich nowych produktów. Nowy design będzie nie tylko nowoczesny, lecz ucieleśni także ciepłe, osobiste i zorientowane na użytkownika nastawienie marki PALMER. W odświeżonym logo swoje miejsce nadal znajdą ikoniczne palmy i dobrze znany napis w stylu retro lat 60. i 70., jednak dzięki bardziej płaskiemu optycznie stylowi logotyp będzie znacznie bardziej nowoczesny i uporządkowany. Jego zadaniem jest pokazanie, że PALMER pozostaje tradycyjną marką, którą cenią różne grupy docelowe na całym świecie, ale która spełnia teraz wymagania także cyfrowych tubylców. Jednocześnie dzięki nowemu sloganowi marki: „PALMER – Be true to your sound” oraz opracowanym na nowo stronom internetowym i reklamom w centrum uwagi stanie użytkownik i jego potrzeby.
Produkty PALMER prezentowane podczas NAMM Show 2019 w każdym szczególe ucieleśniają nową strategię marki. W stylu marki PALMER jest zdecydowanie nie tylko design serii Pocket Amp, ale również dźwięk produktów Pocket Amp, który jak zawsze całkowicie przekonuje do siebie basistów i e-gitarzystów – zarówno w zastosowaniach na żywo, jak i w studio, a nawet podczas bezgłośnych ćwiczeń ze słuchawkami. Ponadto te kompaktowe urządzenia można zasilać zasilaczem sieciowym lub bateriami, a tym samym użytkować w dowolnym miejscu.
Również nowiusieńki kontroler monitorów studyjnych PALMER MONICON XL zapewnia najwyższą jakość sygnału i dźwięku, a dzięki swoim profesjonalnym funkcjom jest sprzętem idealnie nadającym się do pracy zarówno w domowym, jak i w profesjonalnym, nowocześnie wyposażonym studio. Dzięki połączeniu łatwego sposobu obsługi i profesjonalnego osprzętu ten nowy flagowy produkt serii MONICON sprawi, że użytkownicy odczują ogromną różnicę, co w przyszłości będzie przyświecać działaniom w zakresie rozwoju produktów PALMER na wszystkich płaszczyznach.
Marka Palmer zaprezentuje ponadto STUDIOMON5, aktywny monitor studyjny 5" w niezwykle kompaktowej obudowie bass-reflex. Również STUDIOMON5 został zaprojektowany zgodnie z nową linią stylistyczną marki Palmer, a dzięki eleganckim ściankom bocznym z drewna doskonale prezentuje się nie tylko w studiach, lecz także w innych profesjonalnych miejscach realizacji dźwięku. Uzupełnieniem STUDIOMON5 są znajdujące się z tyłu otwory bass-reflex, wejścia w wersji jack i XLR oraz precyzyjny regulator głośności.